Rakendustüüp | mehhaaniliselt |
---|---|
Pistikkontaktide arv | 4 |
FORD | 1543231 |
---|---|
FORD | 1565244 |
CITROEN | 4534 50 |
PEUGEOT | 4534 50 |
FIAT | 4 684 051 0 |
FIAT | 6066 9020 |
FIAT | 6 081 650 1 |
FIAT | 90 801 906 |
FORD | 9S51 13480 AA |
ALFA ROMEO | 6080 1906 |
ALFA ROMEO | 6066 9020 |
ALFA ROMEO | 4684 0510 |
ALFA ROMEO | 6081 6501 |
CITROEN | 4534 46 |
FIAT | 6080 1906 |
LANCIA | 4684 0510 |
LANCIA | 6066 9020 |
LANCIA | 6080 1906 |
LANCIA | 6081 6501 |
PEUGEOT | 453446 |
ALFA ROMEO | 90801906 |
LANCIA | 90801906 |
FAE | 24413 |
---|---|
ERA | 330517 |
WE PARTS | 411630041 |
INTERMOTOR | 51642 |
MOTAQUIP | LVRB228 |
FEBI BILSTEIN | 37579 |
SWAG | 70 93 7579 |
METZGER | 0911136 |
HAVAM | 1.810.161 |
EPS | 1.810.161 |
ANGLI | 40016 |
MAXGEAR | 50-0183 |
ELTA AUTOMOTIVE | XBL7441 |
OSSCA | 26463 |
QUINTON HAZELL | XBLS147 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70485601 |
MEYLE | 11-14 890 0001 |
ELTA AUTOMOTIVE | EV1028 |
HELLA | 6DD 010 966-261 |
FACET | 7.1161 |
SIDAT | 5.140056 |
CALORSTAT by Vernet | BS4608 |
KW | 510 161 |
VEMO | V24-73-0008 |
MDR | EPS-1810 161 |
DT Spare Parts | 12.71025 |
WILMINK GROUP | WG1964183 |
FISPA | 5.140056 |
WILMINK GROUP | WG2151184 |
FAST | FT81100 |
TRICLO | 874105 |
CSV electronic parts | CIL0056 |
AIC | 56464 |
INTERMOTOR | 51642 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname