Keermemõõt | M14 x 1,25 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 143 |
Ava Ø (mm) | 112 |
Veljeaukude hulk | 5 |
Täiendav tooteinfo 2 | Rattalaager on integreeritud rattarummu |
BMW | 33 41 6 852 156 |
---|---|
BMW | 33 41 6 867 927 |
MINI | 33 41 6 852 156 |
MINI | 33 41 6 867 927 |
BENDIX | 052133B |
---|---|
TRISCAN | 8530 11236 |
SNR | R150.68 |
BORG & BECK | BWK1527 |
OPTIMAL | 500200 |
MOOG | BM-WB-12843 |
KAWE | 8530 11236 |
BLUE PRINT | ADB118303 |
FIRST LINE | FBK1527 |
MOTAQUIP | LVBK1764 |
KM International | RK4965 |
CALIBER | RC4965 |
AUTOTEAM | RA4965 |
Schaeffler FAG | 713 6496 20 |
Schaeffler FAG | 713 6496 50 |
FEBI BILSTEIN | 102835 |
TRISCAN | 8530 11235 |
KAWE | 8530 11235 |
CALIBER | RC4962 |
AUTOTEAM | RA4962 |
KM International | RK4962 |
MEYLE | 314 752 0008 |
AUTOKIT | 01.98298 |
REPKIT | RKB2893 |
SWAG | 11 10 2835 |
RUVILLE | 221906 |
DAYCO | KWD1195 |
QUINTON HAZELL | QWB1651 |
TRISCAN | 8530 11235A |
TRISCAN | 8530 11236A |
METZGER | WM 2265 |
A.B.S. | 201230 |
APEC braking | AWB1532 |
GSP | 9400575 |
MAXGEAR | 33-1157 |
COMLINE | CHA390 |
BSG | BSG 15-600-004 |
ESEN SKV | 29SKV317 |
BBR Automotive | 001-10-29475 |
GSP | 9400575K |
MOTAQUIP | LVBW1764 |
SKF | VKBA 7064 |
NK | 761530 |
MDR | GSP-9400575 |
MDR | GSP-9400575K |
CIFAM | 619-8204 |
METELLI | 19-8204 |
STARMANN | RS-5200 |
APEC | AWB1532 |
VALEO | 502715 |
VAICO | V20-3028 |
SKF | VKBA 7247 |
National | NBK3203 |
FAI AutoParts | FHBK1234 |
TRIALLI | MR 2614 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0789 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname