Tugevusklass | 10.9 |
---|---|
Keermemõõt | M 8 |
DIN/ISO | DIN 939 |
Keerme samm (mm) | 1.25 |
Keermepikkus 1 (mm) | 10 |
Keermepikkus 2 (mm) | 30 |
MERCEDES-BENZ | 0000960470 |
---|---|
FORD | 1018412 |
FORD | 1335310 |
NISSAN | 144142W202 |
OPEL | 4415067 |
OPEL | 4807835 |
RENAULT | 7701057987 |
RENAULT | 7701058324 |
OPEL | 860987 |
MERCEDES-BENZ | A0000960470 |
FORD | 1449146 |
VW | N0445122 |
FORD | 6M346C712CA |
AUDI | N 044 512 1 |
AUDI | N 044 512 2 |
FORD | W702396S405 |
FORD | W710172S300 |
MERCEDES-BENZ | 000 096 03 70 |
MERCEDES-BENZ | A000 096 03 70 |
NISSAN | 1406 40M 300 |
NISSAN | 1406 40M 30A |
NISSAN | 7701 057 987 |
NISSAN | 7701 058 324 |
OPEL | 08 60 987 |
PORSCHE | N 044 512 1 |
PORSCHE | N 044 512 2 |
RENAULT | 1406 40M 300 |
RENAULT | 1406 40M 30A |
RENAULT | 1441 42W 202 |
SEAT | N 044 512 1 |
SEAT | N 044 512 2 |
SKODA | N 044 512 1 |
SKODA | N 044 512 2 |
VAUXHALL | 90490326 |
VW | N 044 512 1 |
DACIA | 1406 40M 300 |
DACIA | 1406 40M 30A |
DACIA | 1441 42W 202 |
DACIA | 7701 057 987 |
DACIA | 7701 058 324 |
SMART | 000 096 03 70 |
SMART | 000 096 04 70 |
SMART | A000 096 03 70 |
SMART | A000 096 04 70 |
CUPRA | N 044 512 1 |
CUPRA | N 044 512 2 |
ELRING | 584.560 |
---|---|
ELRING | 452.830 |
VEGAZ | OM-126 |
FA1 | 985-816.10 |
FA1 | 985-816.100 |
AUTOMEGA | 274725210 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname