Viskoossusklass SAE | 5W-30 |
---|---|
Valmistaja luba | ACEA E6, E7, E9 |
Valmistaja luba | MAN M 3677 |
Õlitootja soovitus | Caterpillar ECF-3 |
Õlitootja soovitus | Deutz DQC IV-10 LA |
Õlitootja soovitus | Mack EO-M Plus |
Õlitootja soovitus | MAN M 3271-1 |
Õlitootja soovitus | MTU Typ 3.1 |
Õlitootja soovitus | Renault Trucks RGD |
Õlitootja soovitus | SCANIA Low Ash |
Õlitootja soovitus | Volvo CNG |
Maht [Liiter] | 60 |
Pakendi tüüp | Vaat |
Valmistaja luba | VOLVO VDS-4.5 |
Valmistaja luba | SCANIA LDF-4 |
Õlitootja soovitus | IVECO 18-1804 TLS E6 |
Õlitootja soovitus | Voith Class B |
Õlitootja soovitus | RLD |
Õlitootja soovitus | RLD-3 |
Õlitootja soovitus | Cummins CES 20086 |
Õlitootja soovitus | M 3477 |
Õlitootja soovitus | Ford WSS-M2C 213-A1 |
Õlitootja soovitus | MB 228.31/235.28 |
Õlitootja soovitus | RLD-2 |
Õlitootja soovitus | RXD |
Valmistaja luba | API CK-4/SN |
Seeria | Profi CV Motor Oil 5W-30 LA |
Õlitootja soovitus | DAF PSQL 2.1E-LD |
Õlitootja soovitus | Detroit Diesel DFS 9 |
Õlitootja soovitus | EO-N Plus |
Õlitootja soovitus | EO-O Premium Plus |
Õlitootja soovitus | EOS-4.5 |
Õlitootja soovitus | IV-18 LA |
Õlitootja soovitus | M 3775 |
Õlitootja soovitus | VDS-3 |
Õlitootja soovitus | VDS-4 |
Valmistaja luba | DTFR 15C110 (228.51) |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname