Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Materjal | Hall malm |
Pidurisüsteem | Bosch |
pidurikettajämedusele (mm) | 12 |
Paaristoote koodid | JBC0865 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 54 |
Täiendav tooteinfo | ilma elektrimootorita |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
OPEL | 5 42 543 |
---|---|
FIAT | 77 364 396 |
OPEL | 93 191 691 |
VAUXHALL | 93 191 691 |
FIAT | 77363925 |
TRW | BHW958E |
---|---|
FTE | RX549894A0 |
DRI | 3290910 |
BOSCH | 0 204 902 031 |
BOSCH | 0 204 004 563 |
BOSCH | 0 986 135 487 |
TEXTAR | 38025100 |
QUINTON HAZELL | QBS7606 |
Brake ENGINEERING | CA2791R |
FERODO | FCL694621 |
GIRLING | 7111958 |
ELSTOCK | 83-1990 |
TEXTAR | 38212100 |
TRISCAN | 8170 344055 |
BREMBO | F 59 185 |
FERODO | FCL694770 |
EAI | 2274078 |
KAWE | 344055 |
DEPA | ET74055 |
SNRA | 1274078 |
ATI | E4055 |
DA SILVA | ET9529 |
ALANKO | 10313450 |
ALANKO | 11313450 |
REMY | DC84055 |
HELLA | 8AC 355 396-941 |
BENDIX | 593441 |
GENERAL RICAMBI | OP6214 |
GENERAL RICAMBI | FI6232 |
RE-EX | 506-05945 |
HELLA PAGID | 8AC 355 396-941 |
ERA Benelux | BC64055 |
CARDONE | 83-1990 |
LAUBER | 77.3587 |
BUDWEG CALIPER | 344055 |
A.B.S. | 432282 |
ASHUKI | PAL4-2928 |
ASHUKI | PAL4-2514 |
TRW | BHW958 |
ProfiPower | 4B1037L |
OPTIMAL | BC-2614R |
PROFIT | 4B1037L |
ASHUKI by Palidium | PAL42928 |
ASHUKI by Palidium | PAL42514 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname