Pikkus (mm) | 1670 |
---|---|
Laius (mm) | 21 |
Materjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
Ribide arv | 6 |
OPEL | 13 40 036 |
---|---|
MITSUBISHI | 1340A158 |
MITSUBISHI | 1340A193 |
FORD | 1 372 762 |
FORD | 1 383 663 |
FORD | 1 434 283 |
FORD | 1 723 603 |
HYUNDAI | 25212-25030 |
OPEL | 55218886 |
VAUXHALL | 55218886 |
FIAT | 5521 8886 |
CITROEN | 5750.RN |
CITROEN | 5750-YH |
PEUGEOT | 5750-YH |
CITROEN | 5750-ZV |
PEUGEOT | 5750-ZV |
FORD | 6C1Q-6C301-CB |
FORD | 6C1Q-6C301-CC |
LEXUS | 9091602727 |
FIAT | 96 5814 4480 |
FIAT | 96 6280 6680 |
FORD | AC1Q6C301CA |
JAGUAR | C2Z13672 |
JAGUAR | CX238620AA |
CHRYSLER | 4861928AA |
CITROEN | 1612161380 |
PEUGEOT | 1612161380 |
FIAT | 6000611039 |
VEYANCE | 6PK1670 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 38851 |
ROULUNDS RUBBER | 6K1670 |
DAYCO | 6PK1670 |
QUINTON HAZELL | QBR61670 |
FLENNOR | 6PK1670 |
BLUE PRINT | AD06R1669 |
BOSCH | 1 987 947 568 |
SKF | VKMV 6PK1670 |
Schaeffler INA | FB 6PK1670 |
OPTIBELT | 6 PK 1670 |
MITSUBOSHI | 6PK1670 |
LUCAS ENGINE DRIVE | 6PK1670L |
MEYLE | 500061670 |
BGA | 6PK1670 |
TRISCAN | 8640 601670 |
OPTIBELT | 6 PK 1670 SCC |
SWAG | 62 93 8851 |
HEPU | 29-6PK1670 |
ASHIKA | 112-6PK1675 |
MEYLE | 050 006 1670 |
GATES | 6PK1670 |
TOPRAN | 304 106 |
MICHELIN EngineParts | SMAMV6PK1670 |
QH Benelux | QBR61670 |
MAPCO | 261670 |
DENCKERMANN | 6PK1670 |
CONTINENTAL CTAM | 6PK1670 |
OPEN PARTS | PVB1670.06 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1061670 |
MANDO | MB6PK1670 |
GATES-SEA | 6PK1670 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname