Pikkus (mm) | 1165 |
---|---|
Materjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
Ribide arv | 6 |
VW | 030 145 933 AJ |
---|---|
BMW | 1128 8 646 472 |
RENAULT TRUCKS | 4206K1165P4 |
RENAULT TRUCKS | 4206K1165P4A |
FIAT | 5 0409 2340 |
FIAT | 5 0412 9146 |
PEUGEOT | 5750-C1 |
PEUGEOT | 5750-L9 |
CITROEN | 5750 M9 |
PEUGEOT | 5750-RS |
CITROEN | 5750 RT |
PEUGEOT | 5750 RT |
CITROEN | 5750-TN |
PEUGEOT | 5750-TN |
CITROEN | 5750 WL |
PEUGEOT | 5750 WL |
FIAT | 7174 9459 |
RENAULT | 7700 740 637 |
RENAULT | 7700 744 380 |
RENAULT | 7700 857 065 |
CITROEN | 96144511 |
PEUGEOT | 96144511 |
FIAT | 96 2368 4780 |
PEUGEOT | 96236849 |
CITROEN | 5750-RS |
CITROEN | 5750-C1 |
CITROEN | 5750-L9 |
BMW | 11 28 8 646 475 |
LANCIA | 7174 9459 |
LANCIA | 96 2368 4780 |
VAG | 030 145 933 AJ |
RENAULT | 11 72 039 45R |
PEUGEOT | 5750-M9 |
NISSAN | 1172000Q9L |
GATES | 68378 |
---|---|
DAYCO | 6PK1165 |
VEYANCE | 6PK1163 |
QUINTON HAZELL | QBR61163 |
FEBI BILSTEIN | 28930 |
ROULUNDS RUBBER | 6K1165 |
BOSCH | 1 987 947 945 |
VEYANCE | 6PK1163G |
BANDO | 6PK1165 |
INA | FB 6PK1165 |
SKF | VKMV 6PK1165 |
OPTIBELT | 6 PK 1165 |
SASIC | 6PK1165 |
HUTCHINSON | 1165 K 6 |
GATES | 6PK1163 |
MICHELIN EngineParts | SMAMV6PK1165 |
CONTINENTAL CTAM | 6PK1165 |
MASTER-SPORT GERMANY | 6PK1165-PCS-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname