Pikkus (mm) | 1025 |
---|---|
Materjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
Ribide arv | 5 |
BMW | 1128 7 507 626 |
---|---|
BMW | 11287636374 |
OPEL | 12634321 |
OPEL | 24466975 |
GENERAL MOTORS | 24466975 |
RENAULT TRUCKS | 4205K1025PG |
OPEL | 4810 711 |
OPEL | 4817 505 |
RENAULT TRUCKS | 5010 477 334 |
RENAULT TRUCKS | 5010477334A |
TOYOTA | 90916-02402 |
TOYOTA | 9091 602 403 |
MAZDA | FP0115907B9F |
SAAB | 12827647 |
MAZDA | FP01-15907 |
MAZDA | FP01-15907-A9F |
MAZDA | FP04-15907-A |
BMW | 7 636 374 |
GATES | 58367 |
---|---|
DAYCO | 5PK1025 |
GATES | 5PK1023 |
GATES | 5PK1023ES |
VEYANCE | 5PK1025 |
QUINTON HAZELL | QBR51025 |
ROULUNDS RUBBER | 5K1025 |
BANDO | 5PK1025 |
OPTIBELT | 5 PK 1025 |
SKF | VKMV 5PK1025 |
Schaeffler INA | FB 5PK1023 |
OPTIBELT | 5 PK 1025 TM |
BOSCH | 1 987 945 713 |
JP GROUP | 1218102600 |
BGA | 5PK1025 |
JAPKO | 5PK1025 |
LUCAS ENGINE DRIVE | 5PK1025L |
FEBI BILSTEIN | 37531 |
MAPCO | 251025 |
OPTIBELT | 5 PK 1025 SCC |
JAPANPARTS | DV-5PK1025 |
ASHIKA | 112-5PK1025 |
MEYLE | 050 005 1025 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 08.19.202 |
QH Benelux | QBR51025 |
MICHELIN EngineParts | SMAMV5PK1025 |
CONTINENTAL CTAM | 5PK1025 |
VEYANCE | 5PK1025HD |
FEBI BILSTEIN | 28846 |
MASTER-SPORT | 5PK1025PCSMS |
GATES-SEA | 5PK1025 |
MEYLE | 500051025 |
MASTER-SPORT GERMANY | 5PK1025PCSMS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname