Pikkus (mm) | 666 |
---|---|
Laius (mm) | 10 |
Materjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
Rihmad | ääred lahti |
VAUXHALL | 42 95 780 |
---|---|
CITROEN | 54 451 13L |
CITROEN | 54 904 26L |
CITROEN | 54 904 26U |
RENAULT | 6001 002 611 |
FORD | 6 141 305 |
CITROEN | 75492285 |
RENAULT | 7700 273 239 |
RENAULT | 7700 348 137 |
RENAULT | 7700 550 831 |
RENAULT | 7700 615 317 |
RENAULT | 7700 622 509 |
RENAULT | 7700 673 239 |
RENAULT | 7701 348 137 |
BEDFORD | 94256977 |
ISUZU | 9425-6977 |
CITROEN | 95493077 |
CITROEN | 96035624 |
DAEWOO | 96239407 |
CHEVROLET | 96239407 |
DAEWOO | 96565821 |
VAUXHALL | 97062085 |
OPEL | 97062085 |
NISSAN | 11950D2001 |
RENAULT | 7701 068 437 |
DAYCO | 10A0665C |
---|---|
GATES | 6279MC |
DAYCO | 10A0665HD |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1100666 |
VEYANCE | 10AV0663 |
HUTCHINSON | AV10660 |
QUINTON HAZELL | QBA666 |
ROULUNDS RUBBER | 1A0666 |
FLENNOR | A5168 |
VEYANCE | 10AV0665HD |
INA | FB 10X666 |
MAPCO | 100666 |
OPTIBELT | AVX 10 x 665 |
SKF | VKMV 10AVx666 |
TRISCAN | 8640 100666 |
MEYLE | 052 010 0666 |
QH Benelux | QBA666 |
HUTCHINSON | AV 10 660 (La 670) |
JP GROUP | 1118004200 |
MICHELIN EngineParts | SMAVB10AVX666 |
BOSCH | 1 987 947 581 |
CONTINENTAL CTAM | AVX10X666 |
COMMER | 7007 |
SAVIEM | 855931900 |
MASTER-SPORT GERMANY | AVX-10X666-PCS-MS |
MEYLE | 520100666 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname