Pikkus (mm) | 265 |
---|---|
Laius (mm) | 188 |
Kõrgus (mm) | 36 |
Filtritüüp | Filterelement |
Filtritüüp | allergia vastase toimega |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Filtritüüp | Peentolmufilter (PM 2.5) |
Filtritüüp | Kõrgendatud nõudmiste tarvis |
Filtritüüp | lõhna absorbeeriva toimega |
Filtritüüp | NOx absorbeeriv toime |
Filtritüüp | NOx filter |
Filtritüüp | kõrge peentolmu eraldus |
Seeria | MEYLE-PD: Advanced performance and design. |
PEUGEOT | 96 716 537 |
---|---|
PEUGEOT | 6479 K9 |
VALEO | 701000 |
---|---|
VALEO | 715673 |
FRAM | CFA11285 |
FRAM | CFP11285 |
FEBI BILSTEIN | 36064 |
DELPHI | TSP0325331C |
CORTECO | 80001791 |
CORTECO | 80001792 |
WIX FILTERS | WP2073 |
MULLER FILTER | FK467 |
MANN-FILTER | CUK 2743 |
FILTRON | K 1327A |
ZAFFO | Z613 |
ZAFFO | ZF613 |
BOSCH | 1 987 432 549 |
UFI | 54.249.00 |
ALCO FILTER | MS-6449C |
KNECHT | LAK 814 |
BLUE PRINT | ADP152518 |
KNECHT | LAO 814 |
CHAMPION | CCF0469 |
VEMO | V42-31-1214 |
HENGST FILTER | E3912LC |
MANN-FILTER | FP 2743 |
BOSCH | 0 986 628 548 |
TOPRAN | 722 938 |
CHAMPION | CCF0469C |
SWAG | 64 93 6064 |
CLEAN FILTERS | NC2382CA |
COMLINE | EKF368A |
MAHLE | LAK 814 |
VEMO | V42-32-0002 |
MAHLE | LAO 814 |
KNECHT | LA 814 |
MAHLE | LA 814 |
NAPA | NFC4161 |
OPTIMAL | OP-FCF20133-C |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname