Laius (mm) | 43 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 49 |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 84 |
MERCEDES-BENZ | 124 330 06 49 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 124 350 0549 |
MERCEDES-BENZ | 124 350 0649 |
MERCEDES-BENZ | 124 980 02 02 |
MERCEDES-BENZ | 124 980 03 16 |
MERCEDES-BENZ | 124 980 0416 |
MERCEDES-BENZ | 124 980 0516 |
MERCEDES-BENZ | 201 350 06 49 |
MERCEDES-BENZ | A 124 330 06 49 |
MERCEDES-BENZ | A 124 980 02 02 |
MERCEDES-BENZ | A 124 980 03 16 |
MERCEDES-BENZ | A 201 350 06 49 |
MERCEDES-BENZ | A124 350 0549 |
MERCEDES-BENZ | A124 350 0649 |
MERCEDES-BENZ | A124 980 0416 |
MERCEDES-BENZ | A124 980 0516 |
SKF | VKBA 1347 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 04178 |
SPIDAN | 26395 |
RUVILLE | 5142 |
UNIPART | GHK1525 |
DELPHI | BK565 |
AL-KO | K.080 |
DOYEN | 402080 |
DELTA | AWB245 |
A.B.S. | 200103 |
TIMKEN | 74322 |
FLENNOR | FR491979 |
GSP | GK1347 |
FIRST LINE | FBK341 |
MOTAQUIP | VBK385 |
SPIDAN | 26395L |
TIMKEN | K 82007 |
QUINTON HAZELL | BK10754 |
Schaeffler FAG | 713 6675 50 |
NK | 763307 |
sbs | 763307 |
HK | 6755 |
DELPHI | WBK565 |
IRB | K 20/07 |
MGA | KR3303 |
QUINTON HAZELL | QWB754 |
SNR | R151.15 |
TIMKEN | K74322 |
Automotive Bearings | BRT1102 |
AUTOKIT | 01.538 |
FEBI BILSTEIN | 4178 |
BREDA LORETT | KRT2516 |
FEBI BILSTEIN | 7931 |
OPTIMAL | 402080 |
KACO | 20262 |
Schaeffler FAG | 713 6675 80 |
QUINTON HAZELL | QWB259 |
MS (Motor Service) | 475 8451 |
KACO | 20272 |
IPD | 30-6755 |
MOOG | ME-WB-11292 |
IJS GROUP | 10-1237 |
HK | 6758 |
TRIPLE FIVE | 4162095 |
CIFAM | 619-2516 |
GENERAL RICAMBI | WB0333K |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname