Laius (mm) | 37 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 39 |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 72 |
FORD | 1 061 599 |
---|---|
FORD | 1 085 568 |
FORD | 1085569 |
FORD | 1 112 547 |
FORD | 1 201 569 |
FORD | 2S6J-1K018-BA |
FORD | 98AX 1K018 BB |
FLENNOR | FR390934 |
---|---|
DELPHI | WBK1184 |
A.B.S. | 200032 |
TIMKEN | EK79100 |
TIMKEN | K81140 |
FAI AutoParts | FWBK1029 |
GSP | GK3531 |
FIRST LINE | FBK744 |
MOTAQUIP | VBK936 |
BRT Bearings | PWK0347 |
Automotive Bearings | PWK0347 |
BRT Bearings | PWK0274 |
IRB | K 11/40 |
SWAG | 50 91 9213 |
MOOG | FD-WB-11175 |
AUTOKIT | 01.97278 |
BREDA LORETT | KRT2274 |
IJS GROUP | 10-1139 |
MS (Motor Service) | 410 8379 |
JAPANPARTS | KK-10006 |
PEX | 160666 |
TRISCAN | 8530 16129 |
AL-KO | K1039 |
SPIDAN | 0.027172 |
SKF | VKBA 3531 |
IPD | 30-7810 |
TRIPLE FIVE | 4165361 |
NTN | AU08474LXLL588 |
HK | 78/10 |
SPIDAN | 27172 |
Schaeffler FAG | 713 6781 00 |
HK | 78/63 |
QUINTON HAZELL | BK101127 |
QUINTON HAZELL | QWB1302 |
FEBI BILSTEIN | 19118 |
FEBI BILSTEIN | 19213 |
DELPHI | BK1184 |
NK | 752530 |
OPTIMAL | 301045 |
QUINTON HAZELL | QWB1127 |
SNR | R152.55 |
RUVILLE | 5255 |
GENERAL RICAMBI | WB0176 |
BLUE PRINT | ADBP820010 |
OPEN PARTS | HBK5006.01 |
DAYCO | KWD1030 |
CIFAM | 619-2274 |
GENERAL RICAMBI | WB0633K |
JAPKO | 4110006 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname