Laius (mm) | 37 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 39 |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 72 |
FORD | 4 331 541 |
---|---|
FORD | 1088380 |
FORD | 1 141 771 |
FORD | 2S6J-1K018-AA |
FORD | 5 024 196 |
FORD | 97FX-1K018-AA |
FORD | 6485018 |
SKF | VKBA 1432 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 03271 |
AL-KO | K.132 |
DOYEN | 301132 |
A.B.S. | 200019 |
TIMKEN | 74340 |
TIMKEN | EK74340 |
FLENNOR | FR390021 |
FAI AutoParts | FWBK1028 |
GSP | GK1432 |
FIRST LINE | FBK342 |
MOTAQUIP | VBK223 |
BREDA LORETT | KRT2154 |
IJS GROUP | 10-1105 |
DELPHI | WBK551 |
IRB | K 11/20 |
MGA | KR3022 |
NK | 752520 |
IPD | 30-7804 |
LUCAS ENGINE DRIVE | LKBA64013 |
MOOG | FD-WB-11180 |
TIMKEN | K74340 |
Automotive Bearings | BRT1120 |
AUTOKIT | 01.802 |
FEBI BILSTEIN | 5412 |
METZGER | WM 817 |
sbs | 752520 |
MS (Motor Service) | 475 8688 |
AUGROS | 51828473 |
SPIDAN | 0026823 |
TRIPLE FIVE | 4162418 |
HK | 78/04 |
QUINTON HAZELL | QWB817 |
KACO | 3003.1 |
FEBI BILSTEIN | 05412 |
SNR | R152.39 |
HK | 78/62 |
SPIDAN | 26823 |
RUVILLE | 5239 |
QUINTON HAZELL | BK10817 |
DELPHI | BK551 |
Motorcraft | EUB 0336 |
UNIPART | GHK 1462 |
Schaeffler FAG | 713 6780 40 |
OPTIMAL | 301132 |
BRT Bearings | BRT1120 |
OPEN PARTS | HBK5077.01 |
CIFAM | 619-2154 |
DAYCO | KWD1064 |
GENERAL RICAMBI | WB0629K |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname