Asukoht | esisild vasakul |
---|---|
Uus osa | |
Liigendläbimõõt rattapoolne (mm) | 104 |
Pikkus (mm) | 771 |
Keermemõõt | M28X1,5 |
Välishambumine ratta pool | 28 |
Välishambumine diferentsiaali pool | 37 |
Rõngastihendi läbimõõt (mm) | 63 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kummlaagriga |
Pistikkontaktide arv | 54 |
Liigendläbimõõt kastipoolne (mm) | 96.4 |
FIAT | 14 955 370 80 |
---|---|
PEUGEOT | 3272.6K |
CITROEN | 32726K* |
CITROEN | 3272CH |
PEUGEOT | 3272CH |
CITROEN | 3272CJ |
PEUGEOT | 3272CJ |
PEUGEOT | 3272J0 |
CITROEN | 3272 J3 |
PEUGEOT | 3272.J4 |
FIAT | 14 912 350 80 |
FIAT | 14 732 990 80 |
FIAT | 14 631 050 80 |
LÖBRO | 303042 |
---|---|
GSP | 210037 |
LÖBRO | 303044 |
GENERAL RICAMBI | FI1096K |
DEPA | JC8454 |
RCA FRANCE | CI08 |
SPIDAN | 20940 |
SPIDAN | 20942 |
CIFAM | 655-084 |
GENERAL RICAMBI | FI3144 |
DEPA | 3098450 |
EAI | T29087A |
DEPA | 3098454 |
EAI | CV22182AK |
OPTIMAL | CW-2506 |
SKF | VKJC 3933 |
RCA FRANCE | CI08A |
METELLI | 15-1120 |
METELLI | 17-0084 |
MEYLE | 40-14 498 0017 |
OPTIMAL | DS-3613 |
LÖBRO | 303098 |
CIFAM | 607-120 |
GSP | 810013 |
SPIDAN | 20986 |
SKF | VKJA 3945 |
MEYLE | 214 498 0012 |
MEYLE | 214 498 0032 |
Schaeffler FAG | 771 0730 30 |
Schaeffler FAG | 771 0775 30 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname