Asukoht | Tagasild |
---|---|
Pikkus (mm) | 78 |
Kaal (kg) | 0.174 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 46 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 25 |
Materjal | Kumm |
Hooldusinfot jälgida |
BMW | 33 21 7 547 078 |
---|---|
BMW | 33 21 7 547 079 |
BMW | 7 547 078 |
BMW | 7 547 079 |
BMW | 33 21 7 547 078 SK1 |
BMW | 33 21 7 547 079 SK1 |
BMW | 7 547 078 SK1 |
BMW | 7 547 079 SK1 |
LÖBRO | 304486 |
---|---|
AUTEX | 504163 |
LÖBRO | 304487 |
TRISCAN | 8540 11706 |
AUTEX | 504164 |
DA SILVA | K2525 |
SPIDAN | 24139 |
SPIDAN | 24140 |
DEPA | 5047 |
ATI | S5047 |
DEPA | 6090 |
ATI | S6090 |
TrakMotive | 50-0137 |
TrakMotive | 50-0159 |
ORIGINAL IMPERIUM | 33598 |
ORIGINAL IMPERIUM | 35280 |
AKRON-MALÒ | 27189 |
AKRON-MALÒ | 27189KLR |
AKRON-MALÒ | 27295 |
AKRON-MALÒ | 27295KLC |
JIKIU | CD00001 |
BORG & BECK | BCB6182 |
BORG & BECK | BCB6226 |
OPTIMAL | CVB-10451CR |
OPTIMAL | CVB-10494CR |
HEPU | 35-3158 |
HEPU | 35-3159 |
BIRTH | 7550 |
IPD | 35-3158 |
IPD | 35-3159 |
AUTOFREN SEINSA | D8443 |
ERT | 500569 |
CEVAM | 1543 |
FIRST LINE | FCB6182 |
FIRST LINE | FCB6226 |
VEMA | VE7550 |
AUTOTEAM | G500137 |
AUTOTEAM | G500159 |
ASVA | ASBT-E46 |
SWAG | 33 10 0996 |
GOOM | DB-0837 |
GOOM | DB-0871 |
HART | 445 741 |
HART | 445 742 |
HART | 451 769 |
HART | 451 770 |
PLYOM | P201572 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname