Täiendav tooteinfo 2 | ilma andurita |
---|---|
Rakendustüüp | elektriline |
FORD | 1338675* |
---|---|
FORD | 1439414* |
FORD | 1479057* |
FORD | 1526689* |
FORD | 1682737* |
VOLVO | 30777471 |
VOLVO | 31259249 |
CITROEN/PEUGEOT | 96 493 587 80 |
CITROEN/PEUGEOT | 96 602 762 80 |
CITROEN/PEUGEOT | 96 856 404 80 |
FIAT | 96 728 800 80 |
FORD | 5S6Q9D4-75AB |
FORD | 5S6Q9D4-75AC |
FORD | 5S6Q9D4-75AE |
FORD | 5S6Q9D4-75AA |
VOLVO | 3600141-2 |
VOLVO | 3600097-7 |
FORD | 5S6Q 9D475 AD |
PEUGEOT | 1618.59 |
CITROEN/PEUGEOT | 1618.59 |
CITROEN | 1618.59 |
PEUGEOT | 1618.NR |
CITROEN/PEUGEOT | 1618.NR |
CITROEN | 1618.NR |
SUZUKI | 1852069K01 |
SUZUKI | 1852069K02 |
FIAT | 96 602 762 80 |
CITROEN/PEUGEOT | 9672880080 |
FORD | 1 353 152 |
FORD | 1 748 265 |
VOLVO | 30 750 092 |
VOLVO | 36 000 978 |
VOLVO | 36 012 502 |
LUCAS ELECTRICAL | FDR174 |
---|---|
VEMO | V42-63-0002 |
HELLA | 6NU 010 171-091 |
VALEO | 700412 |
VALEO | 700414 |
ERA | 555187 |
ERA | 555006 |
DRI | 717720002 |
HELLA | 6NU 010 171-101 |
PIERBURG | 7.24809.39.0 |
SIDAT | 83.613 |
DELPHI | EG10401-12B1 |
INTERMOTOR | 14974 |
FEBI BILSTEIN | 38500 |
RE-EX | VEG1013 |
PIERBURG | 7.24809.91.0 |
INTERMOTOR | EGR108 |
INTERMOTOR | ERV047 |
BorgWarner | 710927R |
BorgWarner | R2810039042A1 |
INTERMOTOR | 14974 |
BorgWarner | 711021D1 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname