Pikkus (mm) | 1126 |
---|---|
Laius (mm) | 21.36 |
Ribide arv | 6 |
Rihmamaterjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
NISSAN | 1172000Q1K |
---|---|
NISSAN | 11720-00Q5F |
NISSAN | 1172000Q7A |
RENAULT | 11720-2608R |
DACIA | 117203527R |
VAUXHALL | 44 02 599 |
OPEL | 4402 599 |
OPEL | 4421 634 |
CITROEN | 5750-GE |
PEUGEOT | 5750-GN |
PEUGEOT | 5750-VT |
CITROEN | 5750 VT |
MERCEDES-BENZ | 607 200 0070 |
MERCEDES-BENZ | 6072000100 |
MERCEDES-BENZ | 6079930396 |
RENAULT | 7700 114 635 |
RENAULT | 7700 114 730 |
RENAULT | 7700 868 878 |
RENAULT | 8200 821 816 |
OPEL | 9110599 |
VAUXHALL | 9110599 |
OPEL | 95507617 |
VAUXHALL | 95507617 |
MERCEDES-BENZ | A607 200 00 70 |
RENAULT | 11 72 096 99R |
DACIA | 1175 011 13R |
MERCEDES-BENZ | 607 993 0096 |
RENAULT | 117202339R |
VAUXHALL | 4421634 |
NISSAN | 11955-00Q1F |
RENAULT | 117201617R |
RENAULT | 11 75 011 13R |
RENAULT | 11 75 092 64R |
NISSAN | 11955-00Q0K |
NISSAN | 11955-1KB2A |
RENAULT | 1172 035 27R |
MERCEDES-BENZ | A 607 200 01 00 |
RENAULT | 11720 0278R |
MERCEDES-BENZ | 608 200 00 70 |
MERCEDES-BENZ | A 608 200 00 70 |
NISSAN | 11750-00Q2G |
RENAULT | 11 75 040 48R |
DACIA | 11 75 040 48R |
DACIA | 11 72 016 17R |
DACIA | 11 72 023 39R |
GATES | K076PK1130 |
---|---|
Schaeffler INA | 529 0117 10 |
DAYCO | KPV224 |
SNR | KA855.30 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname