Pikkus (mm) | 144.6 |
---|---|
Sisekeere (mm) | M16 x 1,5 |
Väliskeere [mm] | M14 x 1,5 |
Paaristoote koodid | VKDY 321501 |
Täiendav tooteinfo | sünteetilise määrdega |
SKODA | 8E0422821 |
---|---|
SEAT | 4D0 422 821 |
SKODA | 8E0 422 821C |
SKODA | 4D0422821 |
SKODA | 4D0422821A |
AUDI | 8E0422821 |
SEAT | 8E0422821 |
VW | 8E0422821 |
AUDI | 8E0422821C |
SEAT | 8E0422821C |
VW | 8E0422821C |
AUDI | 4D0 419 801 B |
AUDI | 4D0 419 801 E |
VW | 4D0 422 821 |
AUDI | 4D0 422 821 A |
VW | 4D0 422 821 A |
SEAT | 4D0 422 821 A |
AUDI | 4D0419801G |
FEBI BILSTEIN | 38854 |
---|---|
SIDEM | 37610 |
RUVILLE | 915733 |
LEMFÖRDER | 21609 |
MAPCO | 49738 |
SASIC | 9006247 |
METZGER | 81004808 |
METZGER | 51004808 |
MEYLE | 116 030 4680 |
VEMA | 22291 |
MONROE | L29201 |
A.B.S. | 240012 |
SASIC | 7776081 |
FIRST LINE | FTR4951 |
FEBI BILSTEIN | 33476 |
OCAP | 602887 |
STARLINE | 12.22.730 |
CORTECO | 49399173 |
LYNXauto | C2103LR |
CTR | CRVW-7 |
TALOSA | 44-03657 |
SWAG | 30 93 8854 |
OCAP | 601598 |
RTS | 92-05947 |
OPTIMAL | G2-518 |
SWAG | 30 93 3476 |
TRISCAN | 8500 29201 |
OCAP | 601890 |
QUINTON HAZELL | QR2954S |
LEMFÖRDER | 21609 01 |
STELLOX | 55-00140-SX |
TALOSA | 44-02073 |
FAG | 840 0202 10 |
TRW | JAR924 |
DELPHI | TA1644 |
MOOG | VO-AX-8291 |
FIRST LINE | FTR4623 |
CTR Srl | CRVW-7 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname