Uus osa | |
---|---|
Keskmeprofiil | 24,3 x 21,8 |
Kaal (kg) | 5.93 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos survelaagriga |
Hammaste arv | 23 |
Välisläbimõõt, sidurisurveplaat [mm] | 240 |
Sidur | survega juhitava ühendusega sõidukitele |
Seeria | KIT3P with High Efficiency Clutch |
AUDI | 01E141165D |
---|---|
VW | 01E 141 165D |
AUDI | 038 141 117 L |
VW | 038 198 141EX |
AUDI | 06C198141AX |
VW | 38 198 141 EX |
AUDI | 6C 198 141 AX |
AUDI | 038141032Q |
AUDI | 6C 198 141 DX |
VW | 038141032Q |
AUDI | 03G141031P |
AUDI | 06C198141DX |
AUDI | 1E 141 165 D |
VW | 1E 141 165 D |
AUDI | 38141117L |
VW | 038141117L |
VW | 38141117L |
AUDI | 3G141031P |
AUDI | 38141032Q |
VW | 38141032Q |
Schaeffler LuK | 624 3037 00 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QKT2399AF |
DELPHI | HK07870 |
MAPA | 017240909 |
MAPA | 17240909 |
WESTLAKE | WVW112 |
BORG & BECK | HK7870 |
SACHS | 3000 951 878 |
National | CK9898 |
EXEDY | VWK2083 |
Schaeffler LuK | 624 3329 00 |
QUINTON HAZELL | QKT4131AF |
NK | 1347123 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 07.23.154 |
KAWE | 958047 |
OPEN PARTS | CLK9222.03 |
BORG & BECK | HK2521 |
MOTAQUIP | VCU390 |
EXEDY | VWK2081 |
BLUE PRINT | ADV183079 |
SACHS | 3000 951 705 |
ASAM | 73648 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 723154 |
BLUE PRINT | ADBP300050 |
ASAM | 73648 |
ASAM AUTOMOTIVE | 73648 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname