SB tunnustatud pakend vaata spetsifikatsiooni | |
---|---|
Ühendustehnika | SAE |
Väändejõud alates [Nm] | 25 |
Väändejõud kuni [Nm] | 30 |
Keermemõõt | M14x1,25 |
Võtme suurus | 16 mm |
Elektroodide vahe (mm) | 0.8 |
Süüteküünal | 1-massielektrood |
Süüteküünal | koos lametihendikohaga |
Keermepikkus (mm) | 19 |
tehnilise informatsiooni number | 14 FR-8 DU |
Seeria | ULTRA |
RENAULT | 77 00 273 462 |
---|---|
RENAULT | 77 01 414 110 |
RENAULT | 77 01 414 145 |
SKODA | BBC 057 011 |
PEUGEOT | 5962 J1 |
FIAT | 46417010 |
FIAT | 7571541 |
FIAT | 46531918 |
FIAT | 46531935 |
CITROEN/PEUGEOT | 5962 H8 |
FIAT | 71719244 |
DENSO | K16TT |
---|---|
BOSCH | FR 8 DC |
BOSCH | FR 8 DE |
EYQUEM | RFC 56 LZK |
NGK | 1266 |
NGK | 4421 |
NGK | 6130 |
NGK | BCPR5E |
NGK | BCPR5ES |
NGK | BCPR5EY |
NGK | BKR4E |
NGK | V-Line 32 |
VALEO | RF 82 H |
BOSCH | 0 242 229 568 |
BOSCH | 0 242 229 587 |
BOSCH | 0 242 229 594 |
BOSCH | 0 242 229 673 |
BOSCH | 6 Super Plus |
BOSCH | FR 7 DC 9 |
BOSCH | FR 7 DCO |
BOSCH | N 08 |
EYQUEM | RFC 42 LS |
PAL | DR 17 YC |
ACDelco | FR 3 CLS |
ACDelco | FR 3 LS |
ACDelco | R 7600 |
NGK | 6345 |
UNIPART | GSP 6662 |
BOSCH | 0 242 235 666 |
BOSCH | FR 7 DC |
NGK | 7938 |
BOSCH | 0 242 229 659 |
DENSO | K16PR-U |
NGK | 1667 |
NGK | 6714 |
NGK | 7642 |
NGK | BKR5E |
NGK | BKR5EZ |
NGK | V-Line 35 |
NGK | V-Line 36 |
BOSCH | 0 242 229 883 |
CHAMPION | OE005/T10 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname