Sisselaskekollektori tihend: FORD USA PROBE II (ECP) 2.5 V6 24V (1993 - 1998)


VICTOR REINZ Tihend,sisselaskekollektor
70-31414-10
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 22976
  • temperatuurivahemik alates [°C]: 50
  • Värv: antratsiit
  • Materjal: Silikoon
  • Keemilised omadused: mitte lahustisisaldusega
  • Keemilised omadused: kõvenduv
▼ Kuva kõik omadused (6)
Hind alates
5,06 €
Kõik hinnad
AJUSA Tihend,sisselaskekollektor
13105500
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 2
  • TECDOC-mootorinumber: 22976
  • Ehitusaasta kuni: 199512
  • Asukoht: Imitoru
  • Jämedus/Tugevus (mm): 0.35
  • Pikkus (mm): 305
▼ Kuva kõik omadused (3)
5,73 €
AJUSA Tihend,sisselaskekollektor
13106100
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 2
  • TECDOC-mootorinumber: 22976
  • Asukoht: Imitoru
  • Jämedus/Tugevus (mm): 0.35
  • Pikkus (mm): 305
  • Laius (mm): 60
▼ Kuva kõik omadused (1)
5,73 €
CORTECO Tihend,sisselaskekollektor
450281P
Preemium
6,86 €
VICTOR REINZ Tihend,sisselaskekollektor
71-52856-00
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 2
  • TECDOC-mootorinumber: 22976
7,03 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname