Pikilõtku seibid: CITROËN BX (XB-_) 19 GTi 16V (1988 - 1993)

Kataloog  ► CITROËN  ► BX (XB-_)  ► 19 GTi 16V  ► Mootor  ► Pikilõtku seibid 

GLYCO Distantsseib,väntvõll
A214/4 STD
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 640
  • Standardmõõt (STD):
  • Komponendinumber: 66721BF
7,49 €
KOLBENSCHMIDT Distantsseib,väntvõll
78863608
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 640
  • Standardmõõt (STD):
  • Hulgaühik: Paar
  • Komponendinumber: 71619608
  • Komponendinumber: 71620608
Hind alates
7,83 €
Kõik hinnad
MAHLE Distantsseib,väntvõll
039 AS 19967 000
Preemium
  • Seinatugevusele alates (mm): 2.33
  • Võlliläbimõõdule alates (mm): 67.05
  • kuni võlliläbimõõduni (mm): 67.3
  • korpuseläbimõõdulealates (mm): 83.05
  • kuni korpuseläbimõõduni (mm): 83.3
  • Komponendinumber: 039AL19961000
▼ Kuva kõik omadused (1)
8,47 €
GLYCO Distantsseib,väntvõll
A214/4 0.10mm
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 640
  • Alamõõt [mm]: 0.1
  • Komponendinumber: 66721BF
17,60 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname