Väljalaskekollektori tihend: BMW 3 (E30) 320 i (1986 - 1991)

Kataloog  ► BMW  ► 3 (E30)  ► 320 i  ► Mootor  ► Väljalaskekollektori tihend 

VICTOR REINZ Tihend, väljalaskekollektor
71-28708-10
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 28335
  • Vajaminev tükihulk: 6
2,24 €
BGA Tihend, väljalaskekollektor
MG0388
Säästlik
  • Vajaminev tükihulk: 2
  • Jämedus/Tugevus (mm): 1.6
  • Pikkus 1 [mm]: 270
  • Laius 1 (mm): 130
5,99 €
VICTOR REINZ Tihend, väljalaskekollektor
71-27467-00
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 2
  • TECDOC-mootorinumber: 28335
6,06 €
AJUSA Tihend, väljalaskekollektor
13068900
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 2
  • TECDOC-mootorinumber: 28335
  • Jämedus/Tugevus (mm): 1.6
  • Pikkus (mm): 270
  • Laius (mm): 130
  • Kaal (g): 140
6,78 €
FA1 Tihend, väljalaskekollektor
410-018
Säästlik
  • Vajaminev tükihulk: 2
  • Täiendav tooteinfo 2: koos kuumakaitse plekiga
Hind alates
7,03 €
Kõik hinnad
FEBI BILSTEIN Tihend, väljalaskekollektor
01607
Keskmine
  • Täiendav tooteinfo 2: koos kuumakaitse plekiga
  • Kaal (kg): 0.14
7,98 €
ELRING Tihend, väljalaskekollektor
495.900
Preemium
  • Vajaminev tükihulk: 2
  • Täiendav tooteinfo 2: koos kuumakaitse plekiga
Hind alates
8,21 €
Kõik hinnad
CORTECO Tihend, väljalaskekollektor
460327H
Preemium
9,21 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname