Laius (mm) | 31 |
---|
OPEL | 11093811 |
---|---|
VAUXHALL | 11094021 |
OPEL | 11 094 021 |
VAUXHALL | 11094031 |
OPEL | 11 094 031 |
OPEL | 2005425 |
VAUXHALL | 2005425 |
OPEL | 2005440 |
VAUXHALL | 2005440 |
OPEL | 56 36 417 |
VAUXHALL | 56 36 417 |
OPEL | 5636 417 |
OPEL | 56 36 420 |
VAUXHALL | 56 36 420 |
OPEL | 5636 420 |
OPEL | 56 36 730 |
OPEL | 5636730 |
VAUXHALL | 56 36 730 |
OPEL | 5636 730 |
OPEL | 56 36 903 |
OPEL | 6 36 385 |
VAUXHALL | 6 36 385 |
OPEL | 636 385 |
OPEL | 90466473 |
VAUXHALL | 90466473 |
OPEL | 90528222 |
VAUXHALL | 90528222 |
OPEL | 90570844 |
VAUXHALL | 90570844 |
OPEL | 9128444 |
VAUXHALL | 9128444 |
SPIDAN | 0.066321 |
---|---|
HK | S434 |
GATES | T41221 |
GATES | Z80077 |
DAYCO | ATB2061 |
QUINTON HAZELL | QTT554 |
FEBI BILSTEIN | 17481 |
Schaeffler INA | F-123646 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 533 0079 20 |
HK | RS1047 |
RUVILLE | 55321 |
CONTITECH | V55321 |
SPIDAN | 66321 |
HUTCHINSON | HTG 247 |
SWAG | 40 03 0025 |
BREDA LORETT | CR 3110 |
SKF | VKM 15500 |
TRISCAN | 8646 24112 |
SNR | GT353.24 |
Schaeffler INA | 533 0079 20 |
MAPCO | 23792 |
MAGNETI MARELLI | 331316170710 |
TOPRAN | 205 847 |
Schaeffler INA | 531 0385 20 |
Schaeffler LuK | 533 0079 20 |
Schaeffler LuK | 531 0385 20 |
DAYCO | 241 |
OPTIMAL | 0-N956 |
CONTINENTAL CTAM | V55321 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname