Veepumba rihmaratta läbimõõt [mm] | 125 |
---|---|
Tiiviku diameter [mm] | 73 |
Veepumba versioon | jaoks polikliinik-rihmülekandega |
Veepumba tiiviku materjal | Metall |
Rakendustüüp | mehhaaniliselt |
Ventilaatorilabade/labade arv | 5 |
Ribide arv | 6 |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
MERCEDES-BENZ | 273 200 02 01 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A273 200 02 01 |
MERCEDES-BENZ | 273 200 02 01 80 |
MERCEDES-BENZ | A273 200 02 01 80 |
SALERI | PA1415 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 26400 |
AIRTEX | 1900 |
HEPU | P1535 |
FAI AutoParts | WP6551 |
RUVILLE | 65166 |
KWP | 101029 |
BUGATTI | PA10307 |
Schaeffler INA | 538 0236 10 |
GK | 980411 |
AKRON-MALÒ | 130396 |
GGT | PA12589 |
BGA | CP4418E |
DOLZ | M234 |
AIRTEX | AW6235 |
AIRTEX | WP-2227 |
FIRST LINE | FWP2209 |
DAYCO | DP423 |
QUINTON HAZELL | QCP3740 |
TEMOT | 85-8403 |
GEBA | 13075 |
CAR | 332747 |
MAGNETI MARELLI | 350984082000 |
MAGNETI MARELLI | 352316171289 |
MEYLE | 013 220 0021 |
FRECCIA | WP0439 |
GATES | 43556 |
BECK/ARNLEY | 131-2384 |
SWAG | 10 92 6400 |
OPTIMAL | AQ-2205 |
AISIN | WE-MB15 |
METELLI | 24-1029 |
VAICO | V30-50070 |
GNS | YH-ME180 |
FLENNOR | FWP70686 |
GMB | 1471050 |
AKRON-MALÒ | 130396 |
TRISCAN | 8600 23094 |
INTERBRAKE | MR068 |
QH Benelux | WP9390 |
GUTTMANN | 20195 398 10 |
NAPA | 43556 |
US MOTOR | US6235 |
Duralast | CWP-2227 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname