Õlitootja soovitus | Dodge CVTF+4 |
---|---|
Õlitootja soovitus | Dodge NS-2 |
Õlitootja soovitus | Ford CVT23 |
Õlitootja soovitus | Ford CVT30 |
Õlitootja soovitus | GM/Saturn DEX-CVT |
Õlitootja soovitus | Honda HCF2 |
Õlitootja soovitus | Honda HMMF |
Õlitootja soovitus | Jeep CVTF+4 |
Õlitootja soovitus | Jeep NS-2 |
Õlitootja soovitus | MB 236.20 |
Õlitootja soovitus | Mitsubishi CVTF-J1 |
Õlitootja soovitus | Mitsubishi CVTF-J4 |
Õlitootja soovitus | Subaru NS-2 |
Õlitootja soovitus | Suzuki NS-2 |
Õlitootja soovitus | Suzuki TC |
Õlitootja soovitus | Toyota CVTF FE |
Maht [Liiter] | 1 |
Õlitootja soovitus | Nissan CVT NS-2 |
Õlitootja soovitus | Nissan CVT NS-3 |
Õlitootja soovitus | Subaru Lineartr CVTF |
Õlitootja soovitus | Suzuki CVT Green1 |
Õlitootja soovitus | Toyota TC |
Õlitootja soovitus | VW G 052 180 |
Õlitootja soovitus | VW G 052 516 |
Õlitootja soovitus | Ford Mercon C |
Õlitootja soovitus | Hyundai SP-CVT 1 |
Õlitootja soovitus | Kia SP-CVT 1 |
Õlitootja soovitus | Mini Cooper EZL 799 |
Õlitootja soovitus | Subaru E-CVT |
Õlitootja soovitus | Subaru HighTorq CVTF |
Õlitootja soovitus | Subaru Linear CV-30 |
Õlitootja soovitus | Subaru Linear CVTFII |
Õlitootja soovitus | Suzuki CVT Green2 |
Seeria | Top Tec ATF 1400 |
Pakendi tüüp | Toos |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname