Asukoht | esisild alla |
---|---|
Asukoht | ees |
Paksus (mm) | 39.5 |
Kaal (kg) | 0.1 |
Materjal | Kumm/metall |
Siseläbimõõt [mm] | 26 |
Välisläbimõõt [mm] | 66 |
Varda tüüp | õõtshoova jaoks |
VW | 251 407 179 |
---|---|
VW | 251 407 179 A |
FEBI BILSTEIN | 01530 |
---|---|
RUVILLE | 985408 |
FEBI BILSTEIN | 1530 |
NK | 5104711 |
MAPCO | 33897 |
BENDIX | 040019B |
MEYLE | 100 407 0057 |
TRISCAN | 8500 29821 |
MOOG | VO-SB-4466 |
BIRTH | 2348 |
FLENNOR | FL3923-J |
TOPRAN | 103 259 |
AKRON-MALÒ | 23334 |
ORIGINAL IMPERIUM | 37561 |
MONROE | L29821 |
METZGER | 52025108 |
A.B.S. | 270565 |
JP GROUP | 1140201200 |
KAWE | 8500 29821 |
sbs | 19125104711 |
AUTOMEGA | 110028910 |
DYS | 37-22813 |
GSP | 530217 |
FORTUNE LINE | FZ9437 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4230440 |
PATRON | PSE1062 |
TEDGUM | 00720212 |
STELLOX | 77-00929-SX |
PROFIT | 2307-0130 |
UNIGOM | 391869 |
OPTIMAL | F8-4034 |
TEKNOROT | SB 326 |
LEMFÖRDER | 10201 01 |
KAUTEK | VW-BS054 |
TALOSA | 57-05790 |
Schaeffler FAG | 829 0087 10 |
WOLVER | SP514940 |
AKRON-MALÒ | 23334 |
ZEKKERT | GM-1733 |
ALANKO | 10342164 |
SKF | VKDS 331064 |
CAUTEX | 760625 |
BGA | BU0476 |
Metalcaucho | 58789 |
STC | T458789 |
MDR | GSP-530217 |
FARE SA | 21334 |
MERTZ | M-S4732 |
AIC | 50245 |
RODRUNNER | BC-SB 326 |
PLYOM | P760625 |
EGT | 211246EGT |
FARE-MX | 21334 |
WILMINK GROUP | WG2238239 |
ETS | 31.MB.105 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-40-040-5689 |
FARE-CO | 21334 |
FARE-RCH | 21334 |
RIDEX | 251T0231 |
MEC-DIESEL | 460786 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname