Asukoht | Esisild |
---|---|
Rooliotsa pikkus (mm) | 294 |
Keermemõõt | MM14x1,5R |
Keermemõõt 1 | MM14x1,5R |
ainult ühenduses koos | NUT |
OPEL | 16 03 543 |
---|---|
OPEL | 16 09 211 |
OPEL | 16 09 456 |
VAUXHALL | 39 075 199 |
VAUXHALL | 93 189 022 |
VAUXHALL | 93 196 540 |
VAUXHALL | 95 514 914 |
FIAT | Part of |
FIAT | 518 85 439* |
FIAT | 519 09 749* |
AUTOMEGA | 1101553 |
---|---|
EUROBRAKE | 59065032374 |
QUINTON HAZELL | QR3550S |
FEBI BILSTEIN | 28359 |
DELPHI | TA2413 |
FEBI BILSTEIN | 28358 |
TRW | JAR1229 |
DELPHI | TA2872 |
OCAP | 0602582 |
LEMFÖRDER | 31293 01 |
NK | 5032374 |
OCAP | 0602583 |
MEYLE | 616 031 0013 |
RUVILLE | 925306 |
RUVILLE | 925317 |
FIRST LINE | FTR5405 |
FIRST LINE | FTR5862 |
SWAG | 40 92 8359 |
OPTIMAL | G2-1120 |
OPTIMAL | G2-1142 |
MOOG | OP-AX-4160 |
QUINTON HAZELL | QR4016S |
NK | 5033687 |
VAICO | V40-9711 |
RTS | 92-90329-014 |
MAPCO | 59043 |
SWAG | 40 94 9671 |
MAPCO | 52799 |
TRISCAN | 8500 10211 |
TRISCAN | 8500 10115 |
FEBI BILSTEIN | 49671 |
MEYLE | 216 031 0031/HD |
RTS | 92-90182 |
MOOG | OP-AX-13415 |
MEYLE | 616 031 0033/HD |
RTS | 92-90375 |
VAICO | V40-1319 |
LEMFÖRDER | 31295 01 |
LEMFÖRDER | 31293 02 |
OPTIMAL | G2-1141 |
TRISCAN | 8500 10224 |
TRW | JAR992 |
LEMFÖRDER | 37488 01 |
MEYLE | 616 031 0031/HD |
OPTIMAL | G2-1041 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname