Poldipea läbimõõt [mm] | 30 |
---|---|
Eesvõll, käigukast [mm] | 44 |
Kruvipikkus kruvipea all [mm] | 89 |
Pikkus (mm) | 98 |
Kaal (kg) | 0.315 |
Materjal | Metall |
Kvaliteet/klass | 10.9 |
Pealispind | fosfeeritud |
Keermepikkus (mm) | 44 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos mutriga |
Väliskeerme mõõde | M20 x 1,5 |
MERCEDES-BENZ | 327 402 03 71 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 327 402 03 71 KOMPL. |
MERCEDES-BENZ | 327 402 03 71 S2 |
MERCEDES-BENZ | A327 402 03 71 KOMPL. |
MERCEDES-BENZ | A327 402 0371 |
MERCEDES-BENZ | A327 402 03 71 S2 |
ST-TEMPLIN | 11.010.1905.540 |
---|---|
ST-TEMPLIN | 11.010.1905.530-636 |
DT Spare Parts | 4.40086 |
S-TR | STR-40305 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 01.33.001 |
DT Spare Parts | 4.90340 |
AUGER | 77247 |
STELLOX | 85-18502-SX |
CASALS | 21248 |
SAMPA | 202.481 |
S-TR | STR-40306 |
FEBI BILSTEIN | 6280 |
KM Germany | 030 3014 |
KM Germany | 30 3014 |
PE Automotive | 017.027-00A |
ST-TEMPLIN | 11.010.1905.530 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 01.43.401 |
DT Spare Parts | 4.40086 |
DT Spare Parts | 4.90340 |
EVOBUS | 327 402 03 71 |
EVOBUS | 327 402 03 71 KOMPL. |
EVOBUS | 327 402 03 71 S2 |
EVOBUS | A327 402 03 71 KOMPL. |
RYME | 0414252 |
EVOBUS | A327 402 03 71 |
TIGRIL | DB24.0032 |
TIGRIL | DB24.0009 |
EVOBUS | A327 402 03 71 S2 |
Automotive RYME | 0414252 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname