Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 1.4 |
süsteem-põhipositsioon (mm) | 4.5 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 66 |
Hammaste arv | 8 |
Keermeaukude arv | 2 |
Pinge [V] | 12 |
Starteriteostus | reduktoriga |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
SUZUKI | 1A5018400 |
---|---|
SUZUKI | 31100 65DA0 |
SUZUKI | 3110077E10000 |
SUZUKI | 3110077E11000 |
SUZUKI | 3110077E20000 |
MITSUBISHI | M000T85681 |
MITSUBISHI | M000T85681ZC |
MITSUBISHI | M000T85881 |
MITSUBISHI | M001T76481 |
MITSUBISHI | M001T79581 |
MITSUBISHI | M001T86181 |
MITSUBISHI | M0T85681 |
MITSUBISHI | M0T85681ZC |
MITSUBISHI | M0T85881 |
MITSUBISHI | M1T76481 |
MITSUBISHI | M1T79581 |
MITSUBISHI | M1T86181 |
SUZUKI | 31100 67D 10 |
SUZUKI | 31100 67D 20 |
SUZUKI | 31100 77E 10 |
SUZUKI | 31100 77E 11 |
SUZUKI | 31100 77E 20 |
SUZUKI | 31100 77E 22 |
VALEO | 458577 |
---|---|
PowerMax | 8212393 |
DRI | 345016082 |
HELLA | 8EA 737 741-001 |
FARCOM | 105363 |
ELSTOCK | 25-2150 |
EUROTEC | 11040626 |
HC-Cargo | 112300 |
HC-PARTS | JS1153 |
FAE | 6840 |
FARCOM | 104755 |
ERA | 220597 |
DRI | 345015082 |
CASCO | CST35138 |
AD KUHNER | 201153 |
ERA | 220597A |
AS-PL | S5139 |
BOSCH | 0 986 020 501 |
HERTH+BUSS ELPARTS | J5 218 014 |
WAI | 17783N |
WAI | 2-1991-MI |
BOSCH | F 042 001 100 |
BOSCH | F042S01100 |
HC-Cargo | STR71064 |
Bosch UP Test | STR3514 |
ACDelco | DRS3885 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname