Asukoht | Tagasild paremal |
---|---|
Piduriketta liik | täis |
Netokaal [kg] | 2.2 |
Pidurisadula tüüp | Integreeritud seisupiduriga pidurisadul |
Piduriketta paksus [mm] | 11 |
Materjal | Hall malm |
Silindrikolvi läbimõõt (mm) | 38 |
pidurikettaläbimõõdule (mm) | 275 |
Kinnitusaukude vahe (mm) | 118 |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
MERCEDES-BENZ | A415 420 01 83 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A415 420 15 83 |
MERCEDES-BENZ | 4154200183 |
MERCEDES-BENZ | 4154201583 |
RENAULT | 44001-1818R |
RENAULT | 44001-5452R |
RENAULT | 7701 209 868 |
TEXTAR | 38190400 |
---|---|
TRW | BHN921 |
FTE | RX3898178A0 |
NK | 2139160 |
TRW | BHN921E |
A.B.S. | 530152 |
Delco Remy | DC785773 |
ELSTOCK | 87-2094 |
HELLA | 8AC 355 394-841 |
HELLA PAGID | 8AC 355 394-841 |
FERODO | FCL695150 |
ATE | 24.3384-1774.5 |
TRISCAN | 8170 344645 |
DRI | 4204920 |
REMY | DC785773 |
LAUBER | 77.2947 |
ERA Benelux | BC54645 |
MAXGEAR | 82-0444 |
LAUBER | 75.2947 |
BUDWEG CALIPER | 344645 |
BOSCH | 0 986 135 082 |
BREMBO | F 68 129 |
ESEN SKV | 44SKV264 |
KAMOKA | JBC0914 |
NTY | HZT-RE-021 |
DACO Germany | BA2303 |
HELLA | 8AN 355 794-841 |
HELLA PAGID | 8AN 355 794-841 |
ABAKUS | 131-04-358 |
FEBI BILSTEIN | 179458 |
ENERGY | ZH0204 |
METZGER | 6261458 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname