LIQUI MOLY Puhastusaine (tahma-/partiklifilter) 5171

Preemium
28,18 €
29.03.2024
3
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
Sõiduautode tahkete osakeste filtrite (DPF/FAP) loputamiseks pärast Pro-Line diislikütuse tahkete osakeste filtri puhastusvahendiga puhastamist, kui see on paigaldatud. Loputab puhastusvahendiga pehmendatud tahma ja jaotab selle diislikütuse tahkete osakeste filtris nii, et seda saab normaalse regenereerimisega ära põletada. Puhastusvahend neutraliseerib puhastusvahendi. Regulaarne puhastamine koos loputamisega aitab vältida kulukaid remonditöid.

Sõiduautode tahkete osakeste filtriga (DPF/FAP) diiselmootoritele.

Rakendus
Puhastamine toimub DPF survepaagi pihustuspüstoliga (osa nr 7946) ja spetsiaalselt välja töötatud 5 vahetatava otsikuga DPF-sondiga (osa nr 7945). Sõltuvalt sõiduki tüübist looge juurdepääs diislikütuse tahkete osakeste filtrile. Enamikul sõidukitel eemaldage selleks diislikütuse tahkete osakeste filtri temperatuuri- või rõhuandur. Märkus. Tahkete osakeste filtri temperatuur peab puhastamise ajal olema alla 40 °C. Mõnel sõidukil asub diislikütuse tahkete osakeste filter pigem väljalaskekollektori või mõnel juhul turboülelaaduri lähedal, mitte kere all. Ohutuse kaalutlustel tuleb nende sõidukite puhastamisel olla eriti ettevaatlik, et puhastus- või loputusvedelik ei satuks põlemiskambrisse läbi lahti jäetud väljalaskeklapi.

Sisestage tekkinud ava kaudu tahkete osakeste filtrisse sõidukitüübile vastav Pro-Line pihustussond. Pro-Line Diisli tahkete osakeste filtri puhastusvahendi kogus (1 l) pihustatakse otse tahkete osakeste filtri pinnale mitme 5-10-sekundilise intervalliga, iga kord 5-10-sekundilise pausiga töörõhul 6 - 8 baari. Kogu pinna võimalikult suureks katmiseks keerake sondi puhastamisel edasi-tagasi. Oodake u. 15 minutit, et puhastusvahend saaks mõjuda. Seejärel loputage tahkete osakeste filtrit Pro-Line Diisli tahkete osakeste filtri puhastusvahendiga (500 ml). Töötlemine toimub samuti DPF survepaagi pihustuspüstoliga samade ajavahemike järel kui puhastusvedeliku puhul. Puhastus lahustab tahma piisavalt ja jaotab selle tahkete osakeste filtris nii, et seda saab normaalse regenereerimisega ära põletada. Pärast anduri uuesti paigaldamist peab hooldusoperatsioon või töökoda algatama regenereerimise vastavalt tootja spetsifikatsioonidele.
Maht (ml) 500
Seeria Pro-Line Dieselpartikelfilterspülung
Pakendi tüüp Toos

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname